torsdag den 23. juni 2011

Fibonacci film

Jeg har arbejdet med at optage små film af et undervisnings forløb om skibe på Bakkensbro Skole i Sønderborg Kommune ifm. Fibonacci projektet.
Vi har udarbejdet en didahtisk lærerguide til IBSME undervisning (Inquiry-Based Science and Mathematics Education) - og filmene skal bruges som afsæt for diskussioner på lærerefteruddannelses-workshops. Se materialet på Fibonacci siden via dette link

Filmene er up loadede på U tube og embeded på hjemmesiden - jeg har ikke tilladelse til at vise dem her, men de 7 små film kan se via dette link

Skibene på billedet er bygget af elever fra 3. klasse på Bakkensbro Skole.

Mit eget kamera trænger til en opdatering opdagede jeg, da jeg eksperimenterde med at optage en travle musvit familie, der bor en kasse på min terasse - tænker også et stativ vil fremme billede kvaliteten betydeligt ;-) Det blev til flyvende, uskarpe klumper :-S

Ingen kommentarer:

Send en kommentar