tirsdag den 10. maj 2011

På opdagelse i tags og bookmarks

Netværke med dem jeg kender...

Jeg har add'ed kolleger til mit netværk og besøg nogle af de sider de har tag'et. Jeg blev optaget af blogkogebogen fra Mettes tags - hvem kunne ikke trænge til en PAUSE KAGE og Ingefær koldskål med rabarberkompot er sikkert heller ikke at foragte :-)

Og mon jeg ikke også skulle prøve Annes Cmap Tools til videndeling...

Netværke med andre brugere...

Jeg har været på opdagelse (exploring) i tags ude i den vide verden: IBSE, Fibonacci og Inquiry-Based - og prøver at abonnere (subscribe) på disse. Jeg regner med, at der kommer besked i min inbox, hvis der kommer nye til med disse tags - det er jeg spændt på, for at jeg er meget optaget af IBSE - Inquiry-Based Science Education.
Jeg har desuden undersøgt et par personer, som har nogle af de samme tags som mig - og add'ed nogle af deres tags til mine.




Se vores danske hjemmeside : http://www.fibonacci-project.dk/


Lek2r opgave 6

1 kommentar:

  1. Hej Ida

    Din blog ser super ud! - Og jeg kan se, at du rigtig har været i gang med at udvide dit netværk i din delicious :-)

    SvarSlet